7 Mayıs 2011 Cumartesi

Romancının Romanı / Yavuz Bahadıroğlu

Yavuz Bahadıroğlu - Hayatı ve Eserleri
"Biyografi"
Yazan: İsmail Fatih Ceylan,
Nesil Yayınları, 2000

Bir insanın, hayran olduğu bir yazarı daha yaşadığı dönemde kadirşinas bir anlayışla sevgi ve saygı içinde böyle kapsamlı olarak ele alması ne güzel davranış. Gıpta ettim doğrusu. Ki zaten Yavuz Bahadıroğlu da böylesine bir kitabın konusu olmayı da fazlasıyla hak eden, çok değerli bir yazar. Büyük bir ilgiyle okudum. Sürükleyici mi sürükleyici. Bilmiyorum biyografi denebilir mi bu kitaba. Konuların akademik bir kuruluk içinde ele alınmaması kitaptan faydalanılma kapsamını artıran bir faktör. Ama Yavuz Bahadıroğlu gibi çok okuru olan bir yazarın anlatıldığı böyle hoş bir çalışmanın, 11 yıldır daha ilk baskısının halen tükenmemiş olması tuhaf geldi doğrusu bana. Birbirinden güzel fotoğraflarla zenginleştirilmiş, titizlikle hazırlanmış böyle bir kitabın tüm Yavuz Bahadıroğlu okurlarına ulaşmasını isterdim, ama neye yarar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder