23 Ocak 2014 Perşembe

Asmalı Pencere / Mustafa Balel

Asmalı Pencere
Mustafa Balel
1984

Genelde burada değerlendirdiğim kitaplara olumlu yaklaşmaya çalışan, güzel yanlarını ön plana çıkarma niyetindeki pozitif bir bakış açısına sahibim. Ancak Mustafa Balel'in "Asmalı Pencere" adlı romanı tüm iyi niyetime rağmen hakkında hiçbir olumlu cümle kuramayacağım son derece kötü bir kitap. Anlatım tarzındaki savrukluğu bir tarafa koydum. Kitaptaki karakterlerin sosyal konumlarına ve kişiliklerine uymayan konuşma tarzları en başta enikonu beni rahatsız etti. Anlatılan olayların kurgu yapısı içindeki genel bağlantısının zayıf oluşu okuma hevesini örseliyor. Prensip olarak başladığım kitabı mutlaka bitiririm. Bu yüzden bu kitabı da sonlara doğru belki iyi olur hevesiyle okudum. Ancak bitirdiğimde hiç şaşırmadım. Çünkü hiç olmamış.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder